In opdracht van beet! arbeidsmarktcommunicatie heeft Hall of Flame de afgelopen tijd intensief gewerkt aan een fantastische opdracht: de corporate- en de arbeidsmarktpositionering van Het Gasthuis in Millingen aan de Rijn, een instelling voor ouderenzorg.
Na een inspirerende why-sessie met het management van Het Gasthuis en verschillende interviews met medewerkers bleek al snel dat Het Gasthuis zich in een aantal opzichten flink onderscheidt van verschillende andere (vaak grotere) ouderenzorginstellingen. Binnen de kleinschaligheid van Het Gasthuis is bijvoorbeeld vaak veel meer mogelijk dan elders, zo werd duidelijk.
Ook kwam naar voren dat de medewerkers van Het Gasthuis met veel liefde hun werk doen en het hart op de juiste plaats hebben. Op basis daarvan hebben we een nieuw thema ontwikkeld:
Je denkt dat het niet kan. Maar het kan wél. Vervolgens hebben we een nieuwe huisstijl met een nieuw logo ontworpen, vier inspiratiefilms gemaakt (employer branding), een manifesto geschreven en vormgegeven, en een site ontwikkeld die uit twee delen bestaat: corporate- en werken bij.
Verder schreven we een compleet nieuwe set vacatureteksten voor de zo ongeveer lastigst te werven doelgroepen in Nederland: verpleegkundigen en verzorgenden. En het krijgt nog een leuk vervolg: in de komende tijd gaan drie medewerkers wekelijks vlogs maken waarin de verrassende kant van het werken bij Het Gasthuis naar voren komt. Vanmorgen mochten we een inspiratiesessie voor deze mensen op touw zetten. Veel relevante output dus om de wereld te laten weten wat een leuk bedrijf dit is:-) www.gasthuismillingen.nl