Zonder de juiste woorden mis je de context. Zonder de juiste woorden mis je de aansluiting die je doelgroep nodig heeft om te begrijpen waarom ze bij joúw bedrijf moeten zijn. De juiste woorden en toonzetting zijn in zulke situaties onmisbaar. Zodat er een tekst kan ontstaan die je doelgroep in beweging zet.
Het is een oude quote: één beeld zegt meer dan 1000 woorden. Maar het is natuurlijk nog maar de vraag of die quote wel klopt.  Of je in staat bent om met één beeld de boodschap over te brengen waar je doelgroep écht warm voor loopt.

Niets inspireert meer dan je why.

Nieuwe klanten aantrekken, vraagt om een inspirerend verhaal dat duidelijk maakt waarom ze bij jou moeten zijn. Nieuwe medewerkers nodig? Ook die willen op een inspirerende manier kennismaken met je bedrijf en horen waarom het zo geweldig is om daar te werken. En met branding is het al niet anders. Doelgroepen vragen om inspiratie en moeten horen waarin je uitblinkt, voordat je helder op het netvlies komt.
Het begint dus met een inspirerend verhaal. Met je Why. Want je Why zegt misschien wel meer dan 1000 woorden of beelden.