JE WHY IS HET BEGIN VAN EEN VERBINDEND VERHAAL.

Er zit een waardevol stukje informatie in je bedrijf of organisatie verstopt. En het doet wonderen. Het zorgt namelijk voor het succes om nieuwe mensen binnen te halen. Om nieuwe markten te betreden en nieuwe klanten aan te trekken. Het geeft bestaande medewerkers het gevoel dat ze op de juiste plek zitten. Het creëert draagvlak en motivatie.
Dat stukje informatie is je why. De essentie, de unieke gedachte, de eigenheid, de drive die onlosmakelijk met je bedrijf of organisatie verbonden is. Het overtuigt op een inspirerende manier waarom het zo belangrijk is dat jouw bedrijf of organisatie bestaat. Want niets inspireert méér dan je why. En daarom is het zo belangrijk dat die naar buiten wordt gebracht.
Als je why op dit moment nog niet helder is, of toe is aan een nieuwe definitie, is er slechts één dagdeel voor nodig om die op te diepen. En dat is een belangrijke eerste stap.
Want het is het begin van new business die gaat stromen. Het begin van vacatures die vervuld worden. Het begin van een boodschap die een vonk laat overspringen. Je why is het begin van een verhaal dat jouw bedrijf met de wereld verbindt.