De Why van je bedrijf.
Je verbinding met de wereld.
Er zit een waardevol stukje informatie in je bedrijf of organisatie verstopt. En het doet wonderen. Het zorgt namelijk voor het succes van je verhaal. Om nieuwe klanten aan te trekken bijvoorbeeld. In- en extern draagvlak te creëren. Nieuwe mensen binnen te halen of nieuwe markten te betreden. Maar het zorgt er ook voor dat bestaande medewerkers het gevoel krijgen dat ze op de juiste plek zitten en gemotiveerd blijven.
Dat stukje informatie is je Why. De essentie, de unieke gedachte, de eigenheid, de drive die onlosmakelijk met je bedrijf of organisatie verbonden is. Het overtuigt op een inspirerende manier waarom het zo belangrijk is dat jouw bedrijf of organisatie bestaat. Want niets inspireert méér dan je Why. En daarom is het zo belangrijk dat die naar buiten wordt gebracht. Als je Why op dit moment nog niet helder is, of toe is aan een nieuwe definitie, is er slechts één dagdeel voor nodig om die op te diepen. En dat is een belangrijke eerste stap.
Je Why is het begin van een boodschap die een vonk laat overspringen. Het begin van een verhaal dat je bedrijf met de wereld verbindt.
